Zobrazit minimální záznam

Increasing Runway System Capacity at LKPR with the Parallel Runway 06R/24L



dc.contributor.advisorKraus Jakub
dc.contributor.authorŠárka Hájková
dc.date.accessioned2019-06-20T22:54:10Z
dc.date.available2019-06-20T22:54:10Z
dc.date.issued2019-06-20
dc.identifierKOS-884383950605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83566
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je popis kapacity letiště se zaměřením na kapacitu dráhového systému s faktory, které ji ovlivňují, a představení budoucí paralelní dráhy 06R/24L na LKPR, ať už z technického či kapacitního hlediska. Pro výpočet kapacity dráhového systému jsou představeny metody jak pro současnou jednu RWY, tak pro budoucí paralelní systém drah. Kapacita současného stavu dráhového systému na LKPR je určena na základě vytvořeného programu podle Blumsteinova modelu. Nakonec je spočítána samotná kapacita paralelních drah pomocí FAA Airfield Capacity Modelu a zhodnocen vliv paralelní dráhy na kapacitu letiště.cze
dc.description.abstractThe subject of this Master's thesis is to describe an airfield capacity, especially a capacity of a runway system with factors affecting it and also to present the future parallel runway 06R/24L at LKPR from the technical and capacity point of view. Another objective of the thesis is to describe different means of determining the runway system capacity for the current single runway and the future parallel runways as well. The current single runway capacity at LKPR is calculated by a created program based on Blumstein model. Finally, the capacity of the parallel runways is calculated by the FAA Airfield Capacity model as well as the effect of the parallel runway on the airport's capacity is evaluated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKapacita letištěcze
dc.subjectdráhový systémcze
dc.subjectparalelní dráha 06R/24Lcze
dc.subjectLKPRcze
dc.subjectmetody pro výpočet kapacitycze
dc.subjectBlumsteinův modelcze
dc.subjectFAA Airfield Capacity modelcze
dc.subjectAirfield capacityeng
dc.subjectrunway systemeng
dc.subjectparallel runway 06R/24Leng
dc.subjectLKPReng
dc.subjectcapacity calculation methodseng
dc.subjectBlumstein modeleng
dc.subjectFAA Airfield Capacity Modeleng
dc.titleZvýšení kapacity dráhového systému na LKPR pomocí paralelní dráhy 06R/24Lcze
dc.titleIncreasing Runway System Capacity at LKPR with the Parallel Runway 06R/24Leng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMatějka Lukáš
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam