Offline analýza hovorů v call centru
Offline call center analysis
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Boris Pazdera
Vedoucí práce
Švík Martin
Oponent práce
Vitvar Tomáš
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V této práci jsou nastíněny základní možnosti zpracování zvukových nahrávek z call center a jejich hloubkové analýzy z pohledu jak textové, tak zvukové. Toho je dosaženo návrhem architektury, výběrem správných komponent a realizací prototypu. This thesis outlines are outlined the basic possibilities of processing audio recordings from call centers and their in-depth analysis from the perspective of both text and audio. This is achieved by designing of the architecture, choosing the right components and implementing the prototype.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1608]