Zobrazit minimální záznam

Offline call center analysis



dc.contributor.advisorŠvík Martin
dc.contributor.authorBoris Pazdera
dc.date.accessioned2019-06-19T22:53:38Z
dc.date.available2019-06-19T22:53:38Z
dc.date.issued2019-06-19
dc.identifierKOS-961987400305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83442
dc.description.abstractV této práci jsou nastíněny základní možnosti zpracování zvukových nahrávek z call center a jejich hloubkové analýzy z pohledu jak textové, tak zvukové. Toho je dosaženo návrhem architektury, výběrem správných komponent a realizací prototypu.cze
dc.description.abstractThis thesis outlines are outlined the basic possibilities of processing audio recordings from call centers and their in-depth analysis from the perspective of both text and audio. This is achieved by designing of the architecture, choosing the right components and implementing the prototype.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectcall centrumcze
dc.subjectanalýza zvukových nahrávekcze
dc.subjectanalýza textucze
dc.subjectvytěžování datcze
dc.subjectcall centereng
dc.subjectaudio analysiseng
dc.subjecttext analysiseng
dc.subjecttext miningeng
dc.subjectdata miningeng
dc.subjectvoice miningeng
dc.titleOffline analýza hovorů v call centrucze
dc.titleOffline call center analysiseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVitvar Tomáš
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam