Zobrazit minimální záznam

Evaluation of Safety Control Structure Changes at International Airports



dc.contributor.advisorŠtumbauer Oldřich
dc.contributor.authorKateřina Martincová
dc.date.accessioned2019-06-19T22:52:59Z
dc.date.available2019-06-19T22:52:59Z
dc.date.issued2019-06-19
dc.identifierKOS-785101604505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83421
dc.description.abstractCílem předložené diplomové práce "Vyhodnocení změn v řídící struktuře mezinárodních letišť z pohledu bezpečnosti" je vytvoření řídící struktury v oblasti bezpečnosti civilního letectví a provedení vyhodnocení jejích změn. V práci je popsán ucelený přehled metody STAMP. Dle teorie STAMP je sestrojena řídící struktura související s procesy odehrávající se na vzletové a přistávající dráze. Pomocí řídící struktury jsou identifikována nebezpečí, která se mohou vyskytnout při provozu na RWY. Pro stanovené změny v řídící struktuře letiště je provedeno vyhodnocení pravděpodobnosti a závažnosti rizik. Dále je provedeno hodnocení potenciálu zmírnění nebezpečí za účelem ověření, zda zavedené změny mohou přispět ke zlepšení bezpečnosti.cze
dc.description.abstractThe goal of this master thesis "Evaluation of Safety Control Structure Changes at International Airports" is to create a Control structure model in the field of Civil Aviation safety and evaluate changes. The thesis describes a comprehensive overview of STAMP model. According to the STAMP theory, a control structure is constructed regarding the processes that are performed on the runway. The control structure identifies hazards that may occur during processes on RWY. Control Structure changes are evaluated by risk assessment (probability a severity). Mitigation potential of hazard is also evaluated in order to verifies whether the changes can help to improve safety.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSTAMPcze
dc.subjectSTPAcze
dc.subjectteorie zpětnovazebního řízenícze
dc.subjectřízení změncze
dc.subjectvyhodnocení rizik a zmírnění rizikacze
dc.subjectpotenciál zmírnění nebezpečícze
dc.subjectSTAMPeng
dc.subjectSTPAeng
dc.subjectfeedback control theoryeng
dc.subjectmanagement of changeeng
dc.subjectrisk assessment and mitigationeng
dc.subjectmitigation potential of hazardeng
dc.titleVyhodnocení změn v řídící struktuře mezinárodních letišť z pohledu bezpečnosticze
dc.titleEvaluation of Safety Control Structure Changes at International Airportseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKafková Markéta
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam