Zobrazit minimální záznam

Inclusice Education at Secondary Schools



dc.contributor.advisorJirkovská Blanka
dc.contributor.authorEdita Pattová
dc.date.accessioned2019-06-16T22:52:15Z
dc.date.available2019-06-16T22:52:15Z
dc.date.issued2019-06-16
dc.identifierKOS-787027789605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83284
dc.description.abstractAbstrakt Bakalářská práce pojednává o inkluzivním vzdělávání studentů středních škol a cestě k naplnění těchto ideálů. Cílem práce je popsat inkluzivní vzdělávání z několika perspektiv a analyzovat problematiku inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů a studentů vybraných středních škol. Teoretická část se zaměřuje na téma postižení studentů a jejich speciální vzdělávací potřeby z psychologického, sociálního a historického hlediska. Text se také věnuje otázce podpory rodiny a spolužáků studentů během jejich studia a vývoje. To je základ, na kterém stojí předpoklady pro úspěšnost lidí v životě. V praktické části jsou podmínky studia podrobeny dotazníkovému šetření na středních školách. Výsledkem je souhrn doporučení pedagogickým pracovníkům a asistentům pro zlepšení spolupráce v prostředí školy.cze
dc.description.abstractAbstract This bachelor thesis deals with the inclusive education of students at secondary schools, and the route to achieve these goals. The aim of the thesis is to describe inclusive education from various perspectives, and analyse the issue of inclusive education from the perspective of teachers and students from selected secondary schools. The theoretical section focuses on the theme of student’s disability and their special education needs from a psychological, social and historical point of view. The work also deals with the question of support for a student from his or her family and schoolmates during the student's studies and development. This foundation sets the prerequisites for leadership in their future. In the practical section, these conditions are the subject of a questionnaire distributed at secondary schools. The result is a set of recommendations for teachers and pedagogical assistants to improve collaboration in the school environment.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectInkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectspolupráce s asistentycze
dc.subjectpracovní prostředícze
dc.subjectkolektiv třídycze
dc.subjectvzájemná podpora a porozuměnícze
dc.subjectInclusive educationeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectcooperation with assistantseng
dc.subjectworking environmenteng
dc.subjectclass collectiveeng
dc.subjectreciprocal support and appreciationeng
dc.titleInkluzivní vzdělávání na středních školáchcze
dc.titleInclusice Education at Secondary Schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeLorenzová Jitka
theses.degree.disciplineUčitelství odborných předmětůcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam