Zobrazit minimální záznam

HEV control optimization with respect to WLTP standard



dc.contributor.advisorBouchner Petr
dc.contributor.authorJolana Heřmanová
dc.date.accessioned2019-06-14T22:52:51Z
dc.date.available2019-06-14T22:52:51Z
dc.date.issued2019-06-14
dc.identifierKOS-884383932005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83175
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce "Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP" je sestavit model dvou konceptů hybridních elektrických vozidel. Cílem práce je navrhnout strategii řízení HEV a optimalizovat ji za účelem nejnižší spotřeby v cyklu WLTP při zachování rovnovážné bilance stavu nabití baterie.cze
dc.description.abstractThe subject of the thesis " HEV control optimization with respect to WLTP standard" is to create a model of two concepts of hybrid electric vehicles. The aim of the thesis is to design a strategy of HEV control and to optimize it for the lowest consumption in the WLTP cycle while maintaining the balance of the battery state of charge.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHEVcze
dc.subjectMHEVcze
dc.subjectsimulace hybridního vozidlacze
dc.subjectWLTPcze
dc.subjectřídící strategie HEVcze
dc.subjectoptimalizace řídící strategiecze
dc.subjectHEVeng
dc.subjectMHEVeng
dc.subjectHybrid vehicle simulationeng
dc.subjectWLTPeng
dc.subjectHEV control strategyeng
dc.subjectcontrol strategy optimizationeng
dc.titleOptimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTPcze
dc.titleHEV control optimization with respect to WLTP standardeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeSmíšek Ondřej
theses.degree.disciplineInteligentní dopravní systémycze
theses.degree.grantorústav dopravních prostředkůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam