Zobrazit minimální záznam

Yaw Stabilization of 4 Wheel Steering Cars



dc.contributor.advisorEfremov Denis
dc.contributor.authorJiří Minarik
dc.date.accessioned2019-06-13T22:52:27Z
dc.date.available2019-06-13T22:52:27Z
dc.date.issued2019-06-13
dc.identifierKOS-773337305105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83045
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na změnu vstupního signálu řidiče z volantu pro získání žádoucích řídících úhlů na přední a zadní kola ke zlepšení manévrovatelnosti auta. Jsou zde diskutovány dvě implementované metody z automobilového průmyslu a vědy. Následně jsou obě otestovány na nedotáčivých a přetáčivých autech stejně jako na nově navržených řešeních, které jsou odvozeny na jedno stopém modelu během této práce. Veškeré testování jízdy je provedeno na dvou stopém modelu.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on altering the driver's input from the steering wheel to get desired steering angles on both front and rear wheels to increase the vehicle's maneuverability. It is discussing two already implemented methods from the automotive industry and automotive science. Then, both are tested on understeering and oversteering car's setups as well as new proposed solutions that are derived on a single-track model during this work. All ride-tests are done on provided twin-track model.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectRegulátorcze
dc.subjectPacejka Magic Formulacze
dc.subjectJednostopý modelcze
dc.subjectDvoustopý modelcze
dc.subjectSteer-by-wirecze
dc.subjectPřetáčivé a nedotáčivé autocze
dc.subjectSledování stáčivé rychlosticze
dc.subjectČtyř-kolový řídící systémcze
dc.subjectPoloměr otáčenícze
dc.subjectStřed otáčenícze
dc.subjectControllereng
dc.subjectPacejka Magic Formulaeng
dc.subjectSingle-trackeng
dc.subjectTwin-trackeng
dc.subjectSteer-by-wireeng
dc.subjectOversteering and understeering careng
dc.subjectYaw rate trackingeng
dc.subjectFour-wheel steering systemeng
dc.subjectTurning radius and centereng
dc.titleStabilizace stáčivé rychlosti pro vozidlo se čtyřmi řídiltelnými kolycze
dc.titleYaw Stabilization of 4 Wheel Steering Carseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeLiškář Petr
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam