Zobrazit minimální záznam

Slip detection for F1/10 model car



dc.contributor.advisorSojka Michal
dc.contributor.authorJan Dusil
dc.date.accessioned2019-06-12T22:53:40Z
dc.date.available2019-06-12T22:53:40Z
dc.date.issued2019-06-12
dc.identifierKOS-695599602805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82910
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o modifikaci závodního modelu auta. Cílem této modifikace bylo zefektivnění stávajícího modelu tak, aby nové modely byly více univerzální a aby splňovaly nová pravidla soutěže F1/10. Celkový proces návrhu nových modelů byl důkladně okomentován a popsán včetně nezbytných teoretických základů týkajících se robotického operačního systému (ROS), soutěže F1/10 a dalších. V druhé části práce je popsán a zdokumentován vývoj dvou algoritmů pro detekci smyku. Tento vývoj zahrnoval konfiguraci a testování jednotky inerciální navigace (IMU). Výsledkem této práce jsou dva nové modely závodních aut, které byly již využity na projektech v našem výzkumném centru. Daším přínosem práce je teoretický a praktický základ pro budoucí využití ohledně problematiky detekce smyku.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis describes the modification of a racing car model. The aim of this thesis was to make the new models more effective, universal and so they would obey new rules of F1/10 competition. The whole process of the car modelling was thoroughly described including essential theoretical background regarding the robotic operating system (ROS), F1/10 competition and more. Implementation of two algorithms for slip detection is described in the second part of this work. This implementation included configuration and tests of inertial measurement unit (IMU). The outcome of this thesis are two new car models which were already used on projects in our research centre. Moreover, this thesis contributes as both theoretical and practical background for future application concerning slip detection phenomena.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectF1/10 car modelcze
dc.subjectF1/10 competitioncze
dc.subjectROScze
dc.subjectslip detectioncze
dc.subjectIMUcze
dc.subjectEKFcze
dc.subjectF1/10 model autaeng
dc.subjectsoutěž F1/10eng
dc.subjectROSeng
dc.subjectdetekce smykueng
dc.subjectIMUeng
dc.subjectEKFeng
dc.titleDetekce smyku pro model auta F1/10cze
dc.titleSlip detection for F1/10 model careng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHurák Zdeněk
theses.degree.disciplineSystémy a řízenícze
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam