Audio testy jednotek infotainmentu
Audio Testing of Infotainment Units
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Dvořák
Vedoucí práce
Rund František
Oponent práce
Kaloč Ondřej
Studijní obor
Audiovizuální technika a zpracování signálůStudijní program
Elektronika a komunikaceInstituce přidělující hodnost
katedra radioelektronikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce je zaměřena na metody zpracování zvuku v průběhu automatizovaného testování jednotek infotainmentu. Konkrétně na studium a detekci rušivých artefaktů ve zvukovém signálu, určování frekvenční odezvy systému v závislosti na nastavení ekvalizéru jednotky a kontrolu aktivních zdrojů. Výstupem této práce je aplikace umožňující detekci artefaktů v testovacím zvukovém signálu, kontrolu aktivních zdrojů a určení frekvenční odezvy infotainmentových jednotek. Vytvořené algoritmy byly ověřeny jako vhodné pro použití testováním na reálných jednotkách výrobce Škoda Auto a. s. This paper is focused on audio signal processing methods in automated infotainment unit testing. Specifically, on study and detection audio artefacts, determination of frequency response of the system in dependence of the unit's equalizer settings and checking of active sources. The outcome of this paper an application allowing the user to detect audio artifact in test signal, check active sources and determinate frequency response of infotainment units. Function of the algorithms was assessed as usable for testing on real infotainment units of Škoda auto a. s. manufacturer.
Kolekce
- Diplomové práce - 13137 [250]