Zobrazit minimální záznam

Analysis and realization of a CRM system for faculty and commercial subjects cooperation



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorMarek Tomaštík
dc.date.accessioned2019-06-12T15:59:41Z
dc.date.available2019-06-12T15:59:41Z
dc.date.issued2019-06-11
dc.identifierKOS-695599592805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82732
dc.description.abstractV rámci bakalářské práce je popsána problematika spolupráce dvou subjektů, problema- tika spolupráce průmyslu s univerzitami, provedena procesní analýza kooperace mezi FEL ČVUT a průmyslovými partnery, provedena analýza aktuálního stavu (AS-IS stav) a cílo- vého stavu (TO-BE stav), včetně popsání několika procesů v rámci spolupráce FEL ČVUT a průmyslu. Z cílového stavu vyplývá, že vhodné řešení je nasazení existujícího CRM systému. Z několika existujících systémů je na základě kritérií vybrán jeden - Salesforce. Následně je v Salesforce implementován Proof-of-Concept aplikace CTU Collaboration, jež zmiňované procesy zahrnuje. Aplikace je otestována funkčně a uživatelsky. Na závěr je zhodnocen její přínos.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis includes a description of cooperation between two subjects in general, a description of cooperation between universities and commercial partners, process analysis of cooperation between Faculty of electrical engineering CTU and commercial subjects, analysis of a current situation (AS-IS state) and a future state (TO-BE state) at FEE CTU and description of several processes related to the cooperation of FEE CTU with commercial partners as well. The TO-BE state suggests to use a current CRM system. Selection of the CRM system is based on predefined requirements and criteria. The best candidate is chosen out of four in total. Salesforce is picked as the best one and implemented Proof-of-Concept application CTU Collaboration that includes processes of cooperation between FEE CTU and commercial partners. The application is properly tested and eventually its benefits are evaluated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectspolupráce univerzit a průmyslucze
dc.subjectprocesycze
dc.subjectprocesní řízenícze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectSalesforcecze
dc.subjectcollaborationeng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectcooperation of university and commercial subjectseng
dc.subjectprocesseseng
dc.subjectprocesseng
dc.subjectbusiness process managementeng
dc.subjectCRMeng
dc.subjectSalesforceeng
dc.titleAnalýza a realizace CRM systému pro podporu spolupráce fakulty s průmyslemcze
dc.titleAnalysis and realization of a CRM system for faculty and commercial subjects cooperationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeIvan Igor
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeSoftwarové inženýrství a technologiecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam