Zobrazit minimální záznam

Product Innovation Process and Launch Strategy in Selected Company



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorPetr Kříž
dc.date.accessioned2019-06-11T14:51:02Z
dc.date.available2019-06-11T14:51:02Z
dc.date.issued2019-06-06
dc.identifierKOS-884679172105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82682
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá inovací produktu a strategií umístění na trhu. Cílem práce je navrhnout řešení inovace produktu vybraného podniku a následně vytvořit strategii pro umístění produktu na trh. V rámci inovace se práce zabývá také čistou současnou hodnotou původního produktu a návrat-ností investice do inovace. Pomocí potřebných analytických nástrojů je v práci uvedena analýza vnitřního prostředí firmy, makroprostředí a mikroprostředí. V návaznosti na tyto analýzy je vytvoře-na strategie STDP a marketingový mix pro uvedení inovace na trh.cze
dc.description.abstractDiploma thesis deals with product innovation and market placement strategy. The purpose of this work is to propose innovation of a product and then create market placement strategy. Net present value and returnability of an original investment is included and It creates a base for future invest-ment. Analysis of an internal, micro and macro environment is made via requisite analysis instru-ments. These analyses are starting point for STDP strategy and marketing mix of a market place-ment of a product.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectInovacecze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectprostředí firmycze
dc.subjectInnovationeng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectcompany environmenteng
dc.titleProces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosticze
dc.titleProduct Innovation Process and Launch Strategy in Selected Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeUličná Štěpánka
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam