ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Diplomové práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Diplomové práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tvorba chatovacího robota ve zvoleném podniku

Creation of Chatbot in Selected Company

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Milan Mejzr
Vedoucí práce
Zralý Martin
Oponent práce
Hornych Jan
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podniku
Studijní program
Řízení rozvojových projektů
Instituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem této diplomové práce je tvorba chatovacího robota, který umožňuje rychlejší, levnější a pohodlnější komunikaci se zákazníky. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, kde se v prvních třech kapitolách věnuji definici cíle, užitých metod a analýze problematiky. Čtvrtá kapitola je věnována základním pojmům z oblasti umělé inteligence, statistiky a vícekriteriálního rozhodování. Následuje kapitola s vlastním návrhem řešení, kde jsou aplikované konkrétní metody. Zásadní poznatky nutné k implementaci jsou uvedeny v kapitole šesté a budou dále využity společností. Celkové zhodnocení a shrnutí výsledků je v kapitole sedmé.
 
The subject of this thesis is the creation of a chatbot, which allows faster, cheaper and more comfortable communication with customers. Thesis is divided into seven chapters. First three chapters are focused on a goal definition, used methods and analysis of existing problem. Fourth chapter is dedicated to basic terms from fields of artificial intelligence, statistics and multiple criteria decision making. Following chapter contains suggestions of solution where specific methods are used. The crucial knowledge required for implementation is part of sixth chapter. The final chapter evaluates and summarizes achieved results.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82640
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.132Mb)
PRILOHA (471.5Kb)
POSUDEK (169.4Kb)
POSUDEK (292.4Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32163 [314]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV