ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Master Theses - 32163
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Master Theses - 32163
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tvorba chatovacího robota ve zvoleném podniku

Creation of Chatbot in Selected Company

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Milan Mejzr
Supervisor
Zralý Martin
Opponent
Hornych Jan
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení ekonomických studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem této diplomové práce je tvorba chatovacího robota, který umožňuje rychlejší, levnější a pohodlnější komunikaci se zákazníky. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, kde se v prvních třech kapitolách věnuji definici cíle, užitých metod a analýze problematiky. Čtvrtá kapitola je věnována základním pojmům z oblasti umělé inteligence, statistiky a vícekriteriálního rozhodování. Následuje kapitola s vlastním návrhem řešení, kde jsou aplikované konkrétní metody. Zásadní poznatky nutné k implementaci jsou uvedeny v kapitole šesté a budou dále využity společností. Celkové zhodnocení a shrnutí výsledků je v kapitole sedmé.
 
The subject of this thesis is the creation of a chatbot, which allows faster, cheaper and more comfortable communication with customers. Thesis is divided into seven chapters. First three chapters are focused on a goal definition, used methods and analysis of existing problem. Fourth chapter is dedicated to basic terms from fields of artificial intelligence, statistics and multiple criteria decision making. Following chapter contains suggestions of solution where specific methods are used. The crucial knowledge required for implementation is part of sixth chapter. The final chapter evaluates and summarizes achieved results.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82640
View/Open
PLNY_TEXT (2.132Mb)
PRILOHA (471.5Kb)
POSUDEK (169.4Kb)
POSUDEK (292.4Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32163 [314]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV