Zobrazit minimální záznam

Economical Aspects of Electric Vehicle Battery Sharing in Distribution Net



dc.contributor.advisorStarý Oldřich
dc.contributor.authorStanislav Novák
dc.date.accessioned2019-06-11T14:47:54Z
dc.date.available2019-06-11T14:47:54Z
dc.date.issued2019-06-05
dc.identifierKOS-860412661205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82546
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou využití energie z baterií elektromobilů pro podpůrné služby, případně k obchodování na krátkodobých trzích. Úvodní část je zaměřena na popis současného stavu elektrických vozidel, baterií a dalších potřebných technologií. Další část se zabývá obchodními modely spojenými s elektromobilitou, včetně modelu V2G, umožňujícího obousměrné toky energie. Následuje popis zahraničních zkušeností v této oblasti a návrh možného využití v české elektrizační soustavě. Přes zhodnocení technických, legislativních a dalších bariér se závěrečná část práce zaměřuje na samotné ekonomické zhodnocení projektu V2G v podmínkách ČR.cze
dc.description.abstractThis thesis focuses on the use of energy from batteries of electric vehicles for ancillary services and trading on the short-term electricity markets. First part of the thesis describes current situation in the fields of electric vehicles, batteries and related technologies. Next part focuses on the business models associated with electric vehicles, including a V2G model, which allows bidirectional energy flows. It is followed by a description of abroad V2G projects and their possible application in the Czech power system. Final chapters contain the evaluation of technical, legislative and other barriers and the economical evaluation of a V2G project under the Czech ancillary services conditions.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectElektromobilitacze
dc.subjectV2Gcze
dc.subjectodezva strany spotřebycze
dc.subjectagregátorcze
dc.subjectdegradace bateriecze
dc.subjectflexibilitacze
dc.subjectElectric vehicleseng
dc.subjectVehicle-to-Grideng
dc.subjectdemand responseeng
dc.subjectbattery degradationeng
dc.subjectflexibilityeng
dc.subjectaggregatoreng
dc.titleEkonomické aspekty sdílení autobaterií v distribuční síticze
dc.titleEconomical Aspects of Electric Vehicle Battery Sharing in Distribution Neteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereePeňáz Pavel
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení energetikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam