Zobrazit minimální záznam

Influencer Marketing in the Czech Republic and Slovakia



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorDominika Dragúňová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:46:15Z
dc.date.available2019-06-11T14:46:15Z
dc.date.issued2019-06-05
dc.identifierKOS-780409339905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82468
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o fenoménu influencer marketingu a jeho využití jako nástroj marketingu. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu na českém a slovenskám trhu, porovnat jej s globálními trhy a predikovat, jak by měl influencer marketing v ideálním případě vypadat. V teoretické části je nejdříve vymezen pojem marketing a jeho tradiční pojetí. Dále je vymezena pozice influencer marketingu v komunikačním mixu a je popsáno, jak se s nástupem doby internetu mění nejen marketing, ale i postoj spotřebitelů vůči médiím. Praktická část vychází z části teoretické. Na základě vyhodnocených odpovědí z dotazníkového šetření a zahraničních studií bude navrhnut manuál pro tvorbu online marketingových kampaní s využitím influencerů.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with phenomenon of influencer marketing and its use as a marketing tool. The goal of this work is to analyze current situation of influencer marketing on the czech and slovak market, compare it with global markets and predicate how influencer marketing should look like ideally. The first theoretical part is focused on explaining the concept of influencer marketing and its traditional conception. Furthermore, the position of influencer marketing in the communication mix is defined, and how the advent of the Internet is changing not only the marketing but also the attitude of consumers towards the media. The practical part is based on theoretical part. Based on evaluation of questionnaire survey and foreign studied, a manual for for the creation of online marketing campaigns using influencers will be proposed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBlogcze
dc.subjectonline kampaňcze
dc.subjectInfluencer marketingcze
dc.subjectsociální stěcze
dc.subjectinfluencercze
dc.subjectInstagramcze
dc.subjectYoutubecze
dc.subjectBlogeng
dc.subjectonline campaign Influencer marketingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectinfluencereng
dc.subjectInstagrameng
dc.subjectYoutubeeng
dc.titleInfluencer marketing na českém a slovenském trhucze
dc.titleInfluencer Marketing in the Czech Republic and Slovakiaeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereePilík Michal
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam