Zobrazit minimální záznam

Evaluation of Introduction of the Innovative Product "Chytré auto" from Company T-Mobile to the Market



dc.contributor.advisorPilík Michal
dc.contributor.authorMonika Boháčová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:46:11Z
dc.date.available2019-06-11T14:46:11Z
dc.date.issued2019-06-05
dc.identifierKOS-780409336105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82467
dc.description.abstractCílem diplomové práce je představení zavedení produktové inovace. Na praktickém příkladu inovačního produktu Chytré auto od společnosti T-Mobile je ukázáno, jak konkrétní společnost zaváděla produkt na trh a jakými fázemi při zavádění procházela. Proces uvedení produktu na trh je obohacen o inovační prvky, které společnost používala při procesu, především tehdy, když chtěla zvednout povědomí o produktu. Teoretický úvod definuje marketingový mix modelů 4P a 4C, tržní segmentaci a přibližuje pojem inovace a důvody proč inovovat. Závěrem práce je zhodnocení zavedení produktu na trh a návrhy, co společnost mohla při uvádění inovačního produktu udělat lépe.cze
dc.description.abstractThe aim of the final Thesis is to present the introduction of product innovation. On the practical example of the T-Mobile Smart Car product, it's shown how company introduced the product to the market and which phases development went through. The product launch process is enriched by the innovative features that the company used in the process, especially when it wanted to raise product awareness. The theoretical introduction defines the marketing mix of 4P and 4C models, market segmentation and introduces the concept of innovation and the reasons for innovation. The conclusion of the work is to evaluate the introduction of the product to the market and suggestions what company could have done better when introducing product.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectinovacecze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectprůzkumcze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectproducteng
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectdistributionseng
dc.subjectcustomereng
dc.titleVyhodnocení zavedení inovačního produktu "Chytré auto" od T-mobile na trhcze
dc.titleEvaluation of Introduction of the Innovative Product "Chytré auto" from Company T-Mobile to the Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeBejček Michal
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam