Zobrazit minimální záznam

Analysis and Optimization Performance PPC Ads in Selected Company



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorKateřina Tomášová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:46:10Z
dc.date.available2019-06-11T14:46:10Z
dc.date.issued2019-06-08
dc.identifierKOS-780131089305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82465
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o Pay per Click reklamách v rámci realitního trhu. Teoretická část poskytuje poznatky z online marketingového a komunikačního mixu, PPC reklam a jejich možnostech inzerování. Praktická část se zabývá analýzou, optimalizací a návrhem nové PPC kampaně v kontextu realitního trhu. Následně je provedeno vyhodnocení a doporučení vhodných opatřeních pro další zlepšení. Přínosem práce je zvýšení účinnosti výkonnostních PPC reklam k dosažení vyšších náběrů nemovitostí za účelem zvýšení tržeb společnosti.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with Pay per Click advertising in the real estate market. The theoretical part provides knowledge from online marketing and communication mix, PPC ads and their advertising possibilities. The practical part deals with analysis, optimization and design of a new PPC campaign in the context of the real estate market. Subsequently, an evaluation and recommendation of appropriate measures for further improvement is made. The benefit of this work is to increase the efficiency of performance PPC ads to achieve higher real estate purchases to increase the company's revenue.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOnline marketingcze
dc.subjectOnline komunikacecze
dc.subjectVýkonnostní marketingcze
dc.subjectPPC reklamycze
dc.subjectGoogle Adscze
dc.subjectSklikcze
dc.subjectOnline marketingeng
dc.subjectOnline communicationeng
dc.subjectPerformance marketingeng
dc.subjectPPC advertisingeng
dc.subjectGoogle Adseng
dc.subjectSklikeng
dc.titleAnalýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosticze
dc.titleAnalysis and Optimization Performance PPC Ads in Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBilinská Petra
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam