Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
Analysis and Optimization Performance PPC Ads in Selected Company
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Kateřina Tomášová
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Bilinská Petra
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce pojednává o Pay per Click reklamách v rámci realitního trhu. Teoretická část poskytuje poznatky z online marketingového a komunikačního mixu, PPC reklam a jejich možnostech inzerování. Praktická část se zabývá analýzou, optimalizací a návrhem nové PPC kampaně v kontextu realitního trhu. Následně je provedeno vyhodnocení a doporučení vhodných opatřeních pro další zlepšení. Přínosem práce je zvýšení účinnosti výkonnostních PPC reklam k dosažení vyšších náběrů nemovitostí za účelem zvýšení tržeb společnosti. This bachelor thesis deals with Pay per Click advertising in the real estate market. The theoretical part provides knowledge from online marketing and communication mix, PPC ads and their advertising possibilities. The practical part deals with analysis, optimization and design of a new PPC campaign in the context of the real estate market. Subsequently, an evaluation and recommendation of appropriate measures for further improvement is made. The benefit of this work is to increase the efficiency of performance PPC ads to achieve higher real estate purchases to increase the company's revenue.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [311]