ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s.

Innovation of the Semafor Theater Marketing Plan

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Petra Havlišová
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Maršíková Šárka
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení veřejné správy a regionálních studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické části je charakterizováno vybrané divadlo (divadlo Semafor) z hlediska současného marketingového mixu a několika analýz (SWOT, PEST, prostředí). Na základě získaných informací jsou navržena doporučení v oblasti komunikačního mixu divadla, ze kterých je následně vytvořen marketingový plán pro divadelní sezónu 2019/2020.
 
The bachelor thesis deals with the problems of theatre marketing. Attention is first paid to the theoretical part, which describes the typology of theaters, their sources of financing and defines the specifics of marketing in culture. In the practical part is char-acterized selected theatre (Semafor theatre) in terms of current marketing mix and several analyses (SWOT, PEST, environment). Based on the information obtained, recommendations are proposed in the field of theater communication mix, from which a marketing plan for the theater season 2019/2020 is created.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82456
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.421Mb)
PRILOHA (201.1Kb)
POSUDEK (914.3Kb)
POSUDEK (391.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32165 [40]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV