Zobrazit minimální záznam

Personnel Marketing of Firms and Preferences of Young People When Choosing a Job



dc.contributor.advisorŠikýř Martin
dc.contributor.authorDaniela Krejsová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:45:28Z
dc.date.available2019-06-11T14:45:28Z
dc.date.issued2019-06-06
dc.identifierKOS-780131014205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82433
dc.description.abstractBakalářská práce zkoumá nástroje personálního marketingu vybraných firem s cílem posoudit jejich schopnost oslovit a přilákat mladé lidi podle jejich preferencí při výběru zaměstnání. Teoretická část vychází z odborné literatury a vymezuje pojetí personalistiky a personálního marketingu. Praktická část analyzuje nástroje personálního marketingu vybraných firem a jejich schopnost oslovit a přilákat mladé lidi podle jejich preferencí při výběru zaměstnání s využitím výsledků dvou dotazníkových šet-ření mezi vybranými firmami a mladými lidmi. Výsledkem práce jsou návrhy pro vybrané firmy týkající se personálního marketingu zaměřeného na preference mladých lidí.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis examines the tools of personnel marketing of selected firms to assess their abil-ity to reach and attract young people according to their job selection preferences. The theoretical part is based on literature and defines the concept of human resources and personnel marketing. The practical part analyses the tools of personnel marketing of selected companies and their ability to reach and attract young people according to their preferences when choosing a job using the re-sults of two questionnaires among selected companies and young people. The result of this work are suggestions for selected companies concerning personal marketing focused on preferences of young people.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketingcze
dc.subjectexterní personální marketingcze
dc.subjectinterní personální marketingcze
dc.subjectpersonální činnos-ticze
dc.subjectzískávánícze
dc.subjectvýběrcze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectvzdělávání a péče o zaměstnancecze
dc.subjectPersonnel marketingeng
dc.subjectexternal personnel marketingeng
dc.subjectinternal personnel marketingeng
dc.subjectpersonnel activi-tieseng
dc.subjectrecruitmenteng
dc.subjectselectioneng
dc.subjectadaptationeng
dc.subjecteducation and care of employeeseng
dc.titlePersonální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnánícze
dc.titlePersonnel Marketing of Firms and Preferences of Young People When Choosing a Jobeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠkorňová Eva
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam