Zobrazit minimální záznam

Communication Campaign Draft Of The Selected Organization



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorLucie Zelená
dc.date.accessioned2019-06-11T14:45:20Z
dc.date.available2019-06-11T14:45:20Z
dc.date.issued2019-06-08
dc.identifierKOS-780130988905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82428
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá sportovním marketingem a využitím nástrojů komunikace v rámci komunikační kampaně. Cílem této práce je analýza současného stavu komunikační strategie a vytvoření návrhu nové marketingové kampaně. V teoretické části je zpracován sportovní marketing, marketingový mix ve sportovním i nesportovním odvětví a komunikační mix. Praktická část se věnuje popsání marketingového mixu v rámci celkového představení klubu, dále pak marketingové sondě a poslední kapitola je věnována návrhu a doporučení nové marketingové kampaně.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with sports marketing and use of communication tools within the communication campaign. The aim of the thesis is to analyze the current state of communication strategy and create a new marketing campaign. In the theoretical part is processed sport marketing, marketing mix in sport and nonsport branch and communication mix. The practical part is devoted to the description of the marketing mix within the overall introduction of the club, the marketing probe and the last chapter is devoted to the design and recommendation of a new marketing campaign.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectsportcze
dc.subjectsportovní marketingcze
dc.subjectkomunikační kampaňcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectmarketin-gový mixcze
dc.subjectfloorballcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectsporteng
dc.subjectsport marketingeng
dc.subjectcommunication campaigneng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectmar-keting mixeng
dc.subjectfloorballeng
dc.titleNávrh komunikační kampaně pro vybranou organizacicze
dc.titleCommunication Campaign Draft Of The Selected Organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKargerová Diana
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam