Predikování Blizzard skóre ve StarCraft II
Predicting Blizzard score in StarCraft II
dc.contributor.advisor | Svatoš Martin | |
dc.contributor.author | David Valouch | |
dc.date.accessioned | 2019-06-11T14:42:25Z | |
dc.date.available | 2019-06-11T14:42:25Z | |
dc.date.issued | 2019-06-03 | |
dc.identifier | KOS-695600033405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/82293 | |
dc.description.abstract | V této práci se pokusíme využít metody induktivního logického programování k vytěžení numerických hodnot v komplexní prostředí reprezentované pomocí jazyku prvořádové logiky a následně tyto hodnoty využít k řešení regresní úlohy v tomto prostředí. Konkrétně se budeme zabývat prostředím hry StarCraft II a budeme předvídat hodnotu hráčkého skóre. | cze |
dc.description.abstract | In this thesis we attempt to employ inductive logic programming to extract features numeric from a complex domain represented using first order logic language and to use those features for solving a regression taks within the domain. The particular domain is the RTS game StarCraft II and the predicted value is the player score. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | StarCraft | cze |
dc.subject | RTS | cze |
dc.subject | realtimová strategie | cze |
dc.subject | induktivní logické programování | cze |
dc.subject | regrese | cze |
dc.subject | StarCraft | eng |
dc.subject | RTS | eng |
dc.subject | real time strategy | eng |
dc.subject | inductive logic programming | eng |
dc.subject | regression | eng |
dc.title | Predikování Blizzard skóre ve StarCraft II | cze |
dc.title | Predicting Blizzard score in StarCraft II | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Drchal Jan | |
theses.degree.discipline | Informatika a počítačové vědy | cze |
theses.degree.grantor | katedra kybernetiky | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13133 [714]