Zobrazit minimální záznam

Predicting Blizzard score in StarCraft II



dc.contributor.advisorSvatoš Martin
dc.contributor.authorDavid Valouch
dc.date.accessioned2019-06-11T14:42:25Z
dc.date.available2019-06-11T14:42:25Z
dc.date.issued2019-06-03
dc.identifierKOS-695600033405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82293
dc.description.abstractV této práci se pokusíme využít metody induktivního logického programování k vytěžení numerických hodnot v komplexní prostředí reprezentované pomocí jazyku prvořádové logiky a následně tyto hodnoty využít k řešení regresní úlohy v tomto prostředí. Konkrétně se budeme zabývat prostředím hry StarCraft II a budeme předvídat hodnotu hráčkého skóre.cze
dc.description.abstractIn this thesis we attempt to employ inductive logic programming to extract features numeric from a complex domain represented using first order logic language and to use those features for solving a regression taks within the domain. The particular domain is the RTS game StarCraft II and the predicted value is the player score.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectStarCraftcze
dc.subjectRTScze
dc.subjectrealtimová strategiecze
dc.subjectinduktivní logické programovánícze
dc.subjectregresecze
dc.subjectStarCrafteng
dc.subjectRTSeng
dc.subjectreal time strategyeng
dc.subjectinductive logic programmingeng
dc.subjectregressioneng
dc.titlePredikování Blizzard skóre ve StarCraft IIcze
dc.titlePredicting Blizzard score in StarCraft IIeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDrchal Jan
theses.degree.disciplineInformatika a počítačové vědycze
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam