Predikování Blizzard skóre ve StarCraft II
Predicting Blizzard score in StarCraft II
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
David Valouch
Supervisor
Svatoš Martin
Opponent
Drchal Jan
Field of study
Informatika a počítačové vědyStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra kybernetikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
V této práci se pokusíme využít metody induktivního logického programování k vytěžení numerických hodnot v komplexní prostředí reprezentované pomocí jazyku prvořádové logiky a následně tyto hodnoty využít k řešení regresní úlohy v tomto prostředí. Konkrétně se budeme zabývat prostředím hry StarCraft II a budeme předvídat hodnotu hráčkého skóre. In this thesis we attempt to employ inductive logic programming to extract features numeric from a complex domain represented using first order logic language and to use those features for solving a regression taks within the domain. The particular domain is the RTS game StarCraft II and the predicted value is the player score.
Collections
- Bakalářské práce - 13133 [777]