ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vývoj a validace pokročilého adaptivního tempomatu pro pohonný řetězec s motory v kole

Advanced cruise control development and validation for an in-wheel motor based powertrain

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Mbenza Mbuambua Kevin Régis
Vedoucí práce
Toman Rastislav
Oponent práce
MAE opponent
Studijní obor
Advanced Powertrains
Studijní program
Master of Automotive Engineering
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
Obhájeno
2018-09-11



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
This master’s thesis deals with longitudinal vehicle dynamics control, and online parameters estimation, involving the Extended Kalman Filter (EKF), and Luenberger Observer (LO) to estimate the vehicle mass for one, and the road grade for the other. This online parameter estimation is used to develop a control strategy that can handle external parameters variation.
 
This master’s thesis deals with longitudinal vehicle dynamics control, and online parameters estimation, involving the Extended Kalman Filter (EKF), and Luenberger Observer (LO) to estimate the vehicle mass for one, and the road grade for the other. This online parameter estimation is used to develop a control strategy that can handle external parameters variation.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/81250
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.846Mb)
POSUDEK (633.8Kb)
POSUDEK (1.094Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12120 [456]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Design and simulation of clamping force control based on the force estimation for the EMB actuator 

    Autor: Rahul Joseph Konidena; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-30)
    Design and simulation of clamping force control based on the force estimation for the EMB actuator
  • Hodnocení přesnosti určení polohy vlícovacích bodů skenovacím systémem Leica HDS 3000 

    Autor: Balcarová Stanislava; Vedoucí práce: Štroner Martin
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
  • Estimation of the stochastic properties of controlled systems 

    Autor: Matisko, Peter; Vedoucí práce: Havlena, Vladimír
    (2013-07-02)

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV