Zobrazit minimální záznam

Brunsbecke bridge at the A45 motorway



dc.contributor.advisorFoglar Marek
dc.contributor.authorVrba Pavel
dc.date.accessioned2019-02-20T11:16:51Z
dc.date.available2019-02-20T11:16:51Z
dc.date.issued2019-02-07
dc.identifierKOS-880324420205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/81162
dc.description.abstractZadáním práce je alternativní návrh řešení mostu Brunsbecke na německé dálnici A45. Obsahem zadání je variantní řešení s volbou výsledné varianty. Pro finální variantu je zpracován podrobný návrh a posouzení nosné konstrukce zohledňující fáze provádění. Závěrem práce je proveden zjednodušený návrh a posouzení konstrukcí spodní stavby. Zpracovaná výkresová část je přílohou této práce. Výsledná varianta je tvořena dvojicí betonových předpjatých komorových nosníků o devíti polích s délkou typického pole 63,0 m. Předmětem práce je návrh a posouzení pravé nosné konstrukce v půdorysném oblouku o poloměru 1 805,0 m a podélném sklonu 4,039 %. Délka mostu je navržena na 560,9 m, délka nosné konstrukce 538,5 m a délka přemostění 532,5 m. V nejvyšším bodě se konstrukce nachází 79,1 m nad terénem. Spodní stavba mostu je tvořena opěrami, pilíři a konstrukcí lomeného oblouku.cze
dc.description.abstractThe assignment of diploma thesis is an alternative design of the Brunsbecke bridge on the German A45 motorway. The content of the assignment is a variant solution with the choice of the final variant. For the final variant, a detailed design and calculations of the structure is made, including the construction phases. At the end of this thesis there is a simplified design and calculations of the foundations. The bridge drawings are attached to this work. The final variant consists of a pair of concrete prestressed box girder beams, made on 9 spans, with a length of typical span of 63,0 m. The subject of the thesis is the design and calculations of the right structure, which is horizontal curved with a radius of 1 805,0 m and in a longitudinal slope of 4,039%. The length of the bridge is 560,9 m, construction itself is 538,5 m long and the length of the bridging is 532,5 m. At the highest point, the structure is 79,1 m above the terrain. The foundations of the bridge are made up of abutments, piers, and an ogive arch construction.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectDálniční most,betonový most,předpjatý most,předpjatý beton,vnější předpětí,fáze výstavby,technologie vysouvání,lomený oblouk,optimalizace střednice,metodika návrhu mostucze
dc.subjectHighway bridge,concrete bridge,prestressed bridge,prestressed concrete,external prestressing,construction phases,incremental launching method,ogive arch,centerline optimization,bridge design methodologyeng
dc.titleMost Brunsbecke na A45cze
dc.titleBrunsbecke bridge at the A45 motorwayeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2019-02-07
dc.contributor.refereeStempák David
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam