Zobrazit minimální záznam

Proactive Attitude of Construction Companies to Customers



dc.contributor.advisorFrková Jana
dc.contributor.authorRendl Tomáš
dc.date.accessioned2019-02-20T11:12:00Z
dc.date.available2019-02-20T11:12:00Z
dc.date.issued2019-02-04
dc.identifierKOS-880322595405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80940
dc.description.abstractDiplomová práce se v první části zaměřuje na teoretické vysvětlení pojmů z oblasti komunikace, internetového a obsahového marketingu na internetu, principů zajišťování širšího souboru dat a stavebního práva. Dále je v teoretické části práce rozebrána problematika Mystery shoppingu. Ve druhé části byl vytvořen situační model pro potřeby praktické části mé práce. Nejprve pro vizualizaci podkladů pro dotazníkové šetření a posléze pro vytvoření Mystery shopping nabídky na simulovanou stavební zakázku. V modelové situaci se jedná o poptávku na rodinný dům ve velikosti odpovídající stanovenému rozpočtu. Na tento situační model bylo navázáno ve třetí části práce. Ta se za pomoci dotazníkového šetření zaměřuje na uživatelskou příjemnost webových stránek stavebních firem. Výstup z tohoto dotazníkového šetření byl podkladem pro realizaci Mystery shopping aktivit. Nejlepší firmy z dotazníkového šetření byly podrobeny Mystery callingu a Mystery emailingu. Po zpětné vazbě od subjektů byl model dle předem stanovených kritérií zrekapitulován a vyhodnocen. Inspiraci z této práce mohou čerpat další stavební podniky. Ty na základě porovnání s hodnocenými firmami mohou též zjistit, v kterém oboru, nebo v jaké části proaktivního přístupu k zákazníkům mají mezery, nebo nedostatky.cze
dc.description.abstractIn the first part the thesis focuses on a theoretical explanation terms of terms comunication, content marketing, questionnaire data collecting and real estate law. Next theoretical part focuses researching a method called Mystery shopping. In the second part of the thesis is created model situation, which is base for practical part of my thesis. The model situation is made for two reasons. First, the visualisation of model situation helps in questionnaire. Second, the model situation provided me with data for practical application of Mystery shopping activities. Best companies from questionnaire were Mystery shopped by Mystery calls and Mystery emails. After that, all data from research were summarized and evaluated in the last part of my thesis. This work could be beneficial to other construction companies with the same or similar size and technical features as the company that is a subject of the analysis. based on its elaboration they may also determine in which field or in which part of the proactive attitude to customers they have gaps or shortcomings.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketing,komunikace,dotazníkové šetření,mystery shopping,mystery callingcze
dc.subjectmarketing,comunication,questionnaire,mystery shopping,mystery callingeng
dc.titleProaktivní přístup stavebních firem k potenciálním zákazníkůmcze
dc.titleProactive Attitude of Construction Companies to Customerseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2019-02-04
dc.contributor.refereeŠatný Petr
theses.degree.disciplineProjektový management a inženýringcze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky a řízení stavebnictvícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam