ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
  • Diplomové práce - 11126
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
  • Diplomové práce - 11126
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Proaktivní přístup stavebních firem k potenciálním zákazníkům

Proactive Attitude of Construction Companies to Customers

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Rendl Tomáš
Supervisor
Frková Jana
Opponent
Šatný Petr
Field of study
Projektový management a inženýring
Study program
Stavební inženýrství
Institutions assigning rank
katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
Defended
2019-02-04
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se v první části zaměřuje na teoretické vysvětlení pojmů z oblasti komunikace, internetového a obsahového marketingu na internetu, principů zajišťování širšího souboru dat a stavebního práva. Dále je v teoretické části práce rozebrána problematika Mystery shoppingu. Ve druhé části byl vytvořen situační model pro potřeby praktické části mé práce. Nejprve pro vizualizaci podkladů pro dotazníkové šetření a posléze pro vytvoření Mystery shopping nabídky na simulovanou stavební zakázku. V modelové situaci se jedná o poptávku na rodinný dům ve velikosti odpovídající stanovenému rozpočtu. Na tento situační model bylo navázáno ve třetí části práce. Ta se za pomoci dotazníkového šetření zaměřuje na uživatelskou příjemnost webových stránek stavebních firem. Výstup z tohoto dotazníkového šetření byl podkladem pro realizaci Mystery shopping aktivit. Nejlepší firmy z dotazníkového šetření byly podrobeny Mystery callingu a Mystery emailingu. Po zpětné vazbě od subjektů byl model dle předem stanovených kritérií zrekapitulován a vyhodnocen. Inspiraci z této práce mohou čerpat další stavební podniky. Ty na základě porovnání s hodnocenými firmami mohou též zjistit, v kterém oboru, nebo v jaké části proaktivního přístupu k zákazníkům mají mezery, nebo nedostatky.
 
In the first part the thesis focuses on a theoretical explanation terms of terms comunication, content marketing, questionnaire data collecting and real estate law. Next theoretical part focuses researching a method called Mystery shopping. In the second part of the thesis is created model situation, which is base for practical part of my thesis. The model situation is made for two reasons. First, the visualisation of model situation helps in questionnaire. Second, the model situation provided me with data for practical application of Mystery shopping activities. Best companies from questionnaire were Mystery shopped by Mystery calls and Mystery emails. After that, all data from research were summarized and evaluated in the last part of my thesis. This work could be beneficial to other construction companies with the same or similar size and technical features as the company that is a subject of the analysis. based on its elaboration they may also determine in which field or in which part of the proactive attitude to customers they have gaps or shortcomings.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80940
View/Open
PLNY_TEXT (10.44Mb)
POSUDEK (82.29Kb)
POSUDEK (400.7Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 11126 [681]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV