Zobrazit minimální záznam

Innovation of the Acquisition Campaign for New Employees on BěB Market



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorŠolcová Tereza
dc.date.accessioned2019-02-20T11:07:38Z
dc.date.available2019-02-20T11:07:38Z
dc.date.issued2018-08-30
dc.identifierKOS-786211109605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80738
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zhodnocením akviziční kampaně B2B společnosti, na je-hož základě je vytvořen pro tuto společnost nový návrh kampaně. První, teoretická část uvádí do problematiky marketingových pojmů, nástrojů a jejich využití v marketingu personálním. Dále jsou zde popsány principy tvorby komunikační kam-paně, především model 5M, na základě kterého je v praktické části zhodnocena sou-časná kampaň společnosti a navržena nová. V druhé, praktické části je představena společnost Freudenberg, včetně analýzy jejího mikro i makro prostředí. Poslední část práce se věnuje návrhu inovace kampaně, včetně stanovení cílů, cílové skupiny, sdě-lení i s kreativním návrhem, výběru vhodných komunikačních nástrojů, rozpočtu, časo-vého harmonogramu a navržení způsobu měření během a po uplynutí kampaně.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the evaluation of the acquisition campaign of the B2B company, based on which a new campaign proposal is created for this company. The first, theoretical part introduces the issue of marketing concepts, tools and their use in personal marketing. There are also described the principles of communication cam-paign creation, especially the 5M model, based on which in the practical part is evalu-ated the current campaign of the company and proposed new ones. In the second, practical part the company Freudenberg is presented, including analysis of its micro and macro environment. The last part of the work is devoted to the design of the campaign innovations, including goal setting, target group, communication with crea-tive proposal, selection of appropriate communication tools, budget, timetable and proposed method of measurement during and after the campaign.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectInovace,akvizice,nábor,kampaň,marketing,B2cze
dc.subjectInnovation,acquisition,recruitment,campaign,marketing,B2B marketeng
dc.titleInovace akviziční kampaně nových zaměstnanců v B2B společnosticze
dc.titleInnovation of the Acquisition Campaign for New Employees on BěB Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2018-09-04
dc.contributor.refereeŠimonová Klára
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam