ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovace akviziční kampaně nových zaměstnanců v B2B společnosti

Innovation of the Acquisition Campaign for New Employees on BěB Market

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Šolcová Tereza
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Šimonová Klára
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podniku
Studijní program
Řízení rozvojových projektů
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií
Obhájeno
2018-09-04



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá zhodnocením akviziční kampaně B2B společnosti, na je-hož základě je vytvořen pro tuto společnost nový návrh kampaně. První, teoretická část uvádí do problematiky marketingových pojmů, nástrojů a jejich využití v marketingu personálním. Dále jsou zde popsány principy tvorby komunikační kam-paně, především model 5M, na základě kterého je v praktické části zhodnocena sou-časná kampaň společnosti a navržena nová. V druhé, praktické části je představena společnost Freudenberg, včetně analýzy jejího mikro i makro prostředí. Poslední část práce se věnuje návrhu inovace kampaně, včetně stanovení cílů, cílové skupiny, sdě-lení i s kreativním návrhem, výběru vhodných komunikačních nástrojů, rozpočtu, časo-vého harmonogramu a navržení způsobu měření během a po uplynutí kampaně.
 
The diploma thesis deals with the evaluation of the acquisition campaign of the B2B company, based on which a new campaign proposal is created for this company. The first, theoretical part introduces the issue of marketing concepts, tools and their use in personal marketing. There are also described the principles of communication cam-paign creation, especially the 5M model, based on which in the practical part is evalu-ated the current campaign of the company and proposed new ones. In the second, practical part the company Freudenberg is presented, including analysis of its micro and macro environment. The last part of the work is devoted to the design of the campaign innovations, including goal setting, target group, communication with crea-tive proposal, selection of appropriate communication tools, budget, timetable and proposed method of measurement during and after the campaign.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80738
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.129Mb)
PRILOHA (644.8Kb)
POSUDEK (692.1Kb)
POSUDEK (648.2Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV