ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovace akviziční kampaně nových zaměstnanců v B2B společnosti

Innovation of the Acquisition Campaign for New Employees on BěB Market

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Šolcová Tereza
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Šimonová Klára
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Defended
2018-09-04



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá zhodnocením akviziční kampaně B2B společnosti, na je-hož základě je vytvořen pro tuto společnost nový návrh kampaně. První, teoretická část uvádí do problematiky marketingových pojmů, nástrojů a jejich využití v marketingu personálním. Dále jsou zde popsány principy tvorby komunikační kam-paně, především model 5M, na základě kterého je v praktické části zhodnocena sou-časná kampaň společnosti a navržena nová. V druhé, praktické části je představena společnost Freudenberg, včetně analýzy jejího mikro i makro prostředí. Poslední část práce se věnuje návrhu inovace kampaně, včetně stanovení cílů, cílové skupiny, sdě-lení i s kreativním návrhem, výběru vhodných komunikačních nástrojů, rozpočtu, časo-vého harmonogramu a navržení způsobu měření během a po uplynutí kampaně.
 
The diploma thesis deals with the evaluation of the acquisition campaign of the B2B company, based on which a new campaign proposal is created for this company. The first, theoretical part introduces the issue of marketing concepts, tools and their use in personal marketing. There are also described the principles of communication cam-paign creation, especially the 5M model, based on which in the practical part is evalu-ated the current campaign of the company and proposed new ones. In the second, practical part the company Freudenberg is presented, including analysis of its micro and macro environment. The last part of the work is devoted to the design of the campaign innovations, including goal setting, target group, communication with crea-tive proposal, selection of appropriate communication tools, budget, timetable and proposed method of measurement during and after the campaign.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80738
View/Open
PLNY_TEXT (6.129Mb)
PRILOHA (644.8Kb)
POSUDEK (692.1Kb)
POSUDEK (648.2Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV