Produktová a komunikační strategie vybraného mobilního operátora
The Product andCommunication Strategy of the Selected Mobile Operator
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Votočková Lenka
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Kilingerová Andrea
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2018-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá produktovou a komunikační strategií vybraného mobilního operátora. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix, který v sobě zahrnuje produkt, místo, komunikaci a cenu. Nejdůležitější složkou marketingového mixu v práci je produkt a komunikace. Dále teoretická část popisuje komunikační strategii a komunikační mix, který se skládá z reklamy, podpory prodeje, public relations, event marketing a sponzoring, osobního prodeje a online marketingu. V praktické části je popsána vybraná společnost, která je porovnána s konkurencí. Praktická část popisuje aktuální stav produktové a komunikační strategie vybrané společnosti. Součástí praktické části je analýza a komparace rodinných balíčků s konkurencí a marketingová sonda, která uvádí, jak lidé vnímají mobilní operátory, jejich produkty a jejich následnou komunikaci. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu a marketingové sondy navrhnout doporučení pro zlepšení produktové a komunikační strategie. products created by a selected mobile provider company. The first part of the theoretical study examines a combination of factors that constitute the marketing mix, which involves the product, location, communication and price. The most important component of the marketing mix is the product. The second part of the theoretical study looked into the communication strategy and communication mix consisting of advertising, sales promotion, public relations, event marketing and sponsorship, personal sales and online marketing. The practical investigation evaluates the specific products offered by the selected company and their way of communicating with the customer. A practical analysis and comparison of products offered as family packages was undertaken. This involved a marketing probe that highlighted how people perceived the selected mobile provider in comparison to its competitors, and their subsequent communication. The aim of the thesis is to propose recommendations for improvement of the product and communication strategy based on the analysis of the current state and the marketing probe.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]