Marketingová strategie vybraného průmyslového podniku
The Marketing Strategy of a Selected Industrial Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Radová Veronika
Vedoucí práce
Johnová Radka
Oponent práce
Zárybnická Jana
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2018-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce je analýza, vyhodnocení a doporučení marketingové strategie vybrané společnosti. Záměrem této práce je rovněž navrhnout vylepšení postupů, aby bylo možné se včas vyvarovat chyb, případně včas a vhodně učinit nápravu. Pro potřeby této práce je vybrán průmyslový podnik výrobního charakteru nacházející se v České republice, který je v celé práci z důvodů ochrany dat označován názvem XYZ. V teoretické části se práce nejprve zaměřuje na historii marketingu, dále pak vysvětluje základní pojmy týkající se oblasti marketingu, například podnikatelské koncepce, trhy společností a marketingový plán. Nechybí ani zhodnocení současnosti a pohled na předpoklady vývoje marketingu. Poznatky z teoretické části jsou poté využity v části praktické. Ta se věnuje nerezové výrobě a zde je převážně pomocí deskriptivní metody, analýzy a interních dat společnosti prováděn rozbor a vyhodnocována marketingová strategie vybrané firmy a v závěru navrženo doporučení. The aim of this diploma thesis is to analyze, evaluate and recommend the marketing strategy of the selected company. The aim of this diploma thesis is also to propose improvements to the procedures so that errors can be avoided in a timely manner, fix the errors in a timely manner and appropriately remediated. For the purpose of this diploma thesis, an industrial enterprise of a manufacturing character is located in the Czech Republic, which is named XYZ in its entirety for data protection reasons. In the theoretical part, the thesis first focuses on the history of marketing, and then explains the basic concepts of marketing, such as business concepts, company markets and marketing plan. There is also an evaluation of the present and a view of the preconditions of marketing development. The findings from the theoretical parts are then used in the practical part. It deals with the production of stainless steel and analyzes the marketing strategy of the selected company and, in the end, proposes recommendations.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]