Zobrazit minimální záznam

The Marketing Strategy of a Selected Industrial Company



dc.contributor.advisorJohnová Radka
dc.contributor.authorRadová Veronika
dc.date.accessioned2019-02-20T10:59:36Z
dc.date.available2019-02-20T10:59:36Z
dc.date.issued2018-08-30
dc.identifierKOS-780409365305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80404
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analýza, vyhodnocení a doporučení marketingové strategie vybrané společnosti. Záměrem této práce je rovněž navrhnout vylepšení postupů, aby bylo možné se včas vyvarovat chyb, případně včas a vhodně učinit nápravu. Pro potřeby této práce je vybrán průmyslový podnik výrobního charakteru nacházející se v České republice, který je v celé práci z důvodů ochrany dat označován názvem XYZ. V teoretické části se práce nejprve zaměřuje na historii marketingu, dále pak vysvětluje základní pojmy týkající se oblasti marketingu, například podnikatelské koncepce, trhy společností a marketingový plán. Nechybí ani zhodnocení současnosti a pohled na předpoklady vývoje marketingu. Poznatky z teoretické části jsou poté využity v části praktické. Ta se věnuje nerezové výrobě a zde je převážně pomocí deskriptivní metody, analýzy a interních dat společnosti prováděn rozbor a vyhodnocována marketingová strategie vybrané firmy a v závěru navrženo doporučení.cze
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to analyze, evaluate and recommend the marketing strategy of the selected company. The aim of this diploma thesis is also to propose improvements to the procedures so that errors can be avoided in a timely manner, fix the errors in a timely manner and appropriately remediated. For the purpose of this diploma thesis, an industrial enterprise of a manufacturing character is located in the Czech Republic, which is named XYZ in its entirety for data protection reasons. In the theoretical part, the thesis first focuses on the history of marketing, and then explains the basic concepts of marketing, such as business concepts, company markets and marketing plan. There is also an evaluation of the present and a view of the preconditions of marketing development. The findings from the theoretical parts are then used in the practical part. It deals with the production of stainless steel and analyzes the marketing strategy of the selected company and, in the end, proposes recommendations.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingová strategie,nerezová výroba,průmyslový podnik,SWOT analýza,marketingový mix,B2B trh,konkurencecze
dc.subjectmarketing strategy,stainless steel production,industrial company,SWOT analysis,marketing mix,B2B market,competitioneng
dc.titleMarketingová strategie vybraného průmyslového podnikucze
dc.titleThe Marketing Strategy of a Selected Industrial Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2018-09-04
dc.contributor.refereeZárybnická Jana
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam