Zobrazit minimální záznam

Human Resources Marketing Mix



dc.contributor.advisorAndres Pavel
dc.contributor.authorLippertová Karolína
dc.date.accessioned2019-02-20T10:55:27Z
dc.date.available2019-02-20T10:55:27Z
dc.date.issued2019-02-07
dc.identifierKOS-695600305105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80210
dc.description.abstractBakalářská práce Personální marketingový mix se věnuje nástrojům personálního marketingového mixu ve spojení s požadavky a představami dle jednotlivých generačních skupin. Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů personálního marketingového mixu dle generačních skupin (Baby Boomers, X, Y, Z) při současné situaci na českém trhu práce. Přínosem je návrh na opatření v konkrétní společnosti pro udržení stávajících kvalitních zaměstnanců a možné získávání nových, a to na základě dotazníkového šetření.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis Human Resources Marketing Mix is devoted to the tools of the personal marketing mix in connection with the requirements and ideas according to the individual generational groups. The aim of the bachelor thesis is to analyze the tools of the personal marketing mix according to generational groups (Baby Boomers, X, Y, Z) in the current situation on the Czech labor market. The benefit is a proposal for measures in a particular company to maintain existing high-quality employees and possible acquisition of new ones, based on a questionnaire survey.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketingový mix,generační skupiny,budování značky zaměstnavatele,odměňování zaměstnanců,produkt,cena,místo,propagacecze
dc.subjectHuman Resources Marketing Mix,Generational Groups,Employer Branding,Rewarding Employees,Product,Price,Place,Promotioneng
dc.titlePersonální marketingový mixcze
dc.titleHuman Resources Marketing Mixeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2019-02-12
dc.contributor.refereeTureckiová Michaela
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam