Personální marketingový mix
Human Resources Marketing Mix
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Lippertová Karolína
Vedoucí práce
Andres Pavel
Oponent práce
Tureckiová Michaela
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2019-02-12Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce Personální marketingový mix se věnuje nástrojům personálního marketingového mixu ve spojení s požadavky a představami dle jednotlivých generačních skupin. Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů personálního marketingového mixu dle generačních skupin (Baby Boomers, X, Y, Z) při současné situaci na českém trhu práce. Přínosem je návrh na opatření v konkrétní společnosti pro udržení stávajících kvalitních zaměstnanců a možné získávání nových, a to na základě dotazníkového šetření. The bachelor thesis Human Resources Marketing Mix is devoted to the tools of the personal marketing mix in connection with the requirements and ideas according to the individual generational groups. The aim of the bachelor thesis is to analyze the tools of the personal marketing mix according to generational groups (Baby Boomers, X, Y, Z) in the current situation on the Czech labor market. The benefit is a proposal for measures in a particular company to maintain existing high-quality employees and possible acquisition of new ones, based on a questionnaire survey.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]