ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personální marketingový mix

Human Resources Marketing Mix

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Lippertová Karolína
Vedoucí práce
Andres Pavel
Oponent práce
Tureckiová Michaela
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicích
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studií
Obhájeno
2019-02-12



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce Personální marketingový mix se věnuje nástrojům personálního marketingového mixu ve spojení s požadavky a představami dle jednotlivých generačních skupin. Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů personálního marketingového mixu dle generačních skupin (Baby Boomers, X, Y, Z) při současné situaci na českém trhu práce. Přínosem je návrh na opatření v konkrétní společnosti pro udržení stávajících kvalitních zaměstnanců a možné získávání nových, a to na základě dotazníkového šetření.
 
The bachelor thesis Human Resources Marketing Mix is devoted to the tools of the personal marketing mix in connection with the requirements and ideas according to the individual generational groups. The aim of the bachelor thesis is to analyze the tools of the personal marketing mix according to generational groups (Baby Boomers, X, Y, Z) in the current situation on the Czech labor market. The benefit is a proposal for measures in a particular company to maintain existing high-quality employees and possible acquisition of new ones, based on a questionnaire survey.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80210
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.967Mb)
PRILOHA (3.190Mb)
POSUDEK (1.389Mb)
POSUDEK (899.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1304]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV