Zobrazit minimální záznam

Airplane Cabin Overpressure Analysis



dc.contributor.advisorSchmirler Michal
dc.contributor.authorCéspedes Miranda Dominika
dc.date.accessioned2019-02-20T10:55:19Z
dc.date.available2019-02-20T10:55:19Z
dc.date.issued2018-09-05
dc.identifierKOS-695600293205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80205
dc.description.abstractTato práce je výsledkem spolupráce Českého vysokého učení technického v Praze a společnosti General Electric Aviation Czech. Hlavním tématem je přetlakování kabiny letadel. Zabývá se problematikou přetlakování kabiny letadel, tedy příčinami a možnostmi přetlakování kabiny letadel a s nimi spojenými klady a zápory. Podrobněji se věnuje výškové soustavě letadla King Air 350, které je majetkem ČVUT. Dále se zabývá možnostmi regulace odpouštění z motoru G.E. Catalyst, který je výtvorem společnosti G.E. Aviation Czech, při integraci na již zmíněný letoun King Air 350. Popisuje postup při návrhu plynulé regulace odpouštění z motoru. Zabývá se měřením hmotnostních i objemových průtoků nepřímým způsobem s pomocí škrtících prvků, speciálně clonami.cze
dc.description.abstractThis work is a result of cooperation between the Czech Technical University in Prague and General Electric Aviation Czech. The main theme is the cabin airplane pressurization. It deals with the issue of airplane cabin pressurization, in other words the reasons of pressurization, its possibilities and associated pros and cons. It deals with the cabim pressurization system of King Air 350 aircraft, which is owned by CTU. Further, it deals with the possibilities of regulation of bleed air draining from the engine G.E. Catalyst, which is a product of G.E. Aviation Czech, integrating into the above-mentioned King Air 350. It describes the procedure for designing a continuous regulation of bleed air draining. It deals with the measurement of mass and volume flows with the help of throttle elements, especially the orifices.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpřetlakování kabiny letadla,King Air 350,bleed air,měření průtoků,clonycze
dc.subjectairplane cabin pressurization,King Air 350,bleed air,flow measurement,orificeseng
dc.titleAnalýza přetlakování kabiny letounucze
dc.titleAirplane Cabin Overpressure Analysiseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-10
dc.contributor.refereeProkop Petr
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav mechaniky tekutin a termodynamikycze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam