ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizece supportních procesů ve společnosti

Optimization of support processes in the company

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Stránská Michaela
Supervisor
Švecová Lenka
Opponent
Rulc Filip
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Defended
2019-02-14



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem diplomové práce je optimalizace supportních funkcí (sales a admin) ve společnosti. Přínosem práce je zrychlení reakce na požadavky zákazníků, navýšení obratu – profitability, snížení variabilních nákladů a v prvé řadě zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti. V rámci práce je provedena analýza dat příchozích potenciálních zakázek z webových stránek společnosti. Na základě této analýzy je navržena změna zpracování potenciálních zakázek tak, aby byla zvýšena jejich konverze do obchodních příležitostí, které budou s vyšší pravděpodobností následně proměněny v úspěšně uzavřené obchody.
 
The aim of this thesis is an optimization of support processes (sales and admin) in the company. The benefit of this thesis is to speed up a response to customer requirements, increase profitability, reduce variable costs and, above all, improve customer satisfaction. The thesis analyses the data of sales leads coming from company´s websites. Based on this analysis, it is proposed a process optimization so that a conversion rate to opportunities will increase, which means a higher probability of successfully concluded business.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80084
View/Open
PLNY_TEXT (1.530Mb)
PRILOHA (487.4Kb)
POSUDEK (224.9Kb)
POSUDEK (757.6Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV