ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizece supportních procesů ve společnosti

Optimization of support processes in the company

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Stránská Michaela
Vedoucí práce
Švecová Lenka
Oponent práce
Rulc Filip
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podniku
Studijní program
Řízení rozvojových projektů
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií
Obhájeno
2019-02-14



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem diplomové práce je optimalizace supportních funkcí (sales a admin) ve společnosti. Přínosem práce je zrychlení reakce na požadavky zákazníků, navýšení obratu – profitability, snížení variabilních nákladů a v prvé řadě zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti. V rámci práce je provedena analýza dat příchozích potenciálních zakázek z webových stránek společnosti. Na základě této analýzy je navržena změna zpracování potenciálních zakázek tak, aby byla zvýšena jejich konverze do obchodních příležitostí, které budou s vyšší pravděpodobností následně proměněny v úspěšně uzavřené obchody.
 
The aim of this thesis is an optimization of support processes (sales and admin) in the company. The benefit of this thesis is to speed up a response to customer requirements, increase profitability, reduce variable costs and, above all, improve customer satisfaction. The thesis analyses the data of sales leads coming from company´s websites. Based on this analysis, it is proposed a process optimization so that a conversion rate to opportunities will increase, which means a higher probability of successfully concluded business.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80084
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.530Mb)
PRILOHA (487.4Kb)
POSUDEK (224.9Kb)
POSUDEK (757.6Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV