Zobrazit minimální záznam

Dynamic Numerical Study of the Vehicle Impact on a Road Steel Barrier



dc.contributor.advisorVyčichlová Petra
dc.contributor.authorKletečková Kristina
dc.date.accessioned2019-02-20T10:51:51Z
dc.date.available2019-02-20T10:51:51Z
dc.date.issued2018-09-07
dc.identifierKOS-695599964905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80032
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je simulace chování ocelových silničních svodidel při nárazu vozidla s využitím metody konečných prvků. V rámci teoretické části je zpracována problematika silničních záchytných systémů, popis základních druhů svodidel, podmínky jejich použití a popis jednotlivých konstrukčních částí. V závěru obecné části je popsán způsob testování svodidel, specifikace vozidel určených pro testování a způsob vyhodnocení naměřených parametrů stanovených normou ČSN EN 1317. V praktické části je hlavním cílem provedení dynamické numerické simulace nárazu vozidla do silničního ocelového svodidla s využitím softwaru ANSYS a LS--DYNA. Pro simulaci jsem vybrala dva typy ocelových svodidel JSNH4/H1 a JSNH4/N2.cze
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to simulate the behavior of steel road barriers in the event of a vehicle impact using finite element methods. In the theoretical part is the issue of road safety systems, description of basic types of barriers, conditions for their use and description of individual components. This section describes the method of testing the barriers, the specification of the vehicles to be tested and the method of evaluation of the measured parameters determined by the standard ČSN EN 1317. The main aim of the practical part is to perform dynamic numerical simulation in ANSYS and LS-DYNA. I have been selected two types of steel barriers are used: JSNH4/H1 and JSNH4/N2.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectocelové svodidlo,metoda konečných prvků,dynamický model,LS--DYNAcze
dc.subjectsteel barriers,finite element method,dynamics analysis,LS--DYNAeng
dc.titleDynamická numerická studie nárazu vozidla do silničního ocelového svodidlacze
dc.titleDynamic Numerical Study of the Vehicle Impact on a Road Steel Barriereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-12
dc.contributor.refereeMicka Michal
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav soudního znalectví v dopravěcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam