Zobrazit minimální záznam

Analysis of consequence of petrol engine passenger cars electrification



dc.contributor.advisorEmrich Miloslav
dc.contributor.authorDiviš Tomáš
dc.date.accessioned2019-02-20T10:49:47Z
dc.date.available2019-02-20T10:49:47Z
dc.date.issued2018-09-07
dc.identifierKOS-695599851905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/79921
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zejména analýzou důsledků, které by v České republice nastaly v případě hypotetické elektrifikace pohonu všech osobních automobilů s benzínovým spalovacím motorem. Za účelem vyhodnocení těchto dopadů se práce také zaměřuje na přibližný výpočet roční spotřeby benzínu osobních automobilů a na roční energetickou náročnost elektromobilů. Z těchto údajů jsou poté analyzovány důsledky předpokládané elektrifikace v energetickém, ekonomickém a environmentálním sektoru a také v oblasti požadavků na rozvoj dobíjecí infrastruktury.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses primarily on the analysis of consequences that would occur in the Czech Republic in the case of hypothetical electrification of propulsion of all passenger cars with a gasoline combustion engine. In order to evaluate these impacts, the thesis also focuses on the approximate calculation of the annual petrol consumption of passenger cars and on the annual energy demand of electric cars. These data are further used to analyze the consequences of the presumed electrification in the energy, economic and environmental sectors as well as the requirements for the development of the charging infrastructure.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectElektrifikace,elektromobilita,důsledky elektromobility,spotřeba benzínu,energetická spotřeba elektromobilůcze
dc.subjectElectrification,electromobility,consequences of electromobility,petrol consumption,energy consumption of electric carseng
dc.titleAnalýza důsledků elektrifikace pohonu osobních automobilů s benzínovým motoremcze
dc.titleAnalysis of consequence of petrol engine passenger cars electrificationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-12
dc.contributor.refereeMorkus Josef
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam