Analýza důsledků elektrifikace pohonu osobních automobilů s benzínovým motorem
Analysis of consequence of petrol engine passenger cars electrification
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Diviš Tomáš
Vedoucí práce
Emrich Miloslav
Oponent práce
Morkus Josef
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2018-09-12Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá zejména analýzou důsledků, které by v České republice nastaly v případě hypotetické elektrifikace pohonu všech osobních automobilů s benzínovým spalovacím motorem. Za účelem vyhodnocení těchto dopadů se práce také zaměřuje na přibližný výpočet roční spotřeby benzínu osobních automobilů a na roční energetickou náročnost elektromobilů. Z těchto údajů jsou poté analyzovány důsledky předpokládané elektrifikace v energetickém, ekonomickém a environmentálním sektoru a také v oblasti požadavků na rozvoj dobíjecí infrastruktury. The bachelor thesis focuses primarily on the analysis of consequences that would occur in the Czech Republic in the case of hypothetical electrification of propulsion of all passenger cars with a gasoline combustion engine. In order to evaluate these impacts, the thesis also focuses on the approximate calculation of the annual petrol consumption of passenger cars and on the annual energy demand of electric cars. These data are further used to analyze the consequences of the presumed electrification in the energy, economic and environmental sectors as well as the requirements for the development of the charging infrastructure.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [287]