ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza důsledků elektrifikace pohonu osobních automobilů s benzínovým motorem

Analysis of consequence of petrol engine passenger cars electrification

Type of document
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE
BACHELOR THESIS
Author
Diviš Tomáš
Supervisor
Emrich Miloslav
Opponent
Morkus Josef
Field of study
bez oboru
Study program
Teoretický základ strojního inženýrství
Institutions assigning rank
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
Defended
2018-09-12
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá zejména analýzou důsledků, které by v České republice nastaly v případě hypotetické elektrifikace pohonu všech osobních automobilů s benzínovým spalovacím motorem. Za účelem vyhodnocení těchto dopadů se práce také zaměřuje na přibližný výpočet roční spotřeby benzínu osobních automobilů a na roční energetickou náročnost elektromobilů. Z těchto údajů jsou poté analyzovány důsledky předpokládané elektrifikace v energetickém, ekonomickém a environmentálním sektoru a také v oblasti požadavků na rozvoj dobíjecí infrastruktury.
 
The bachelor thesis focuses primarily on the analysis of consequences that would occur in the Czech Republic in the case of hypothetical electrification of propulsion of all passenger cars with a gasoline combustion engine. In order to evaluate these impacts, the thesis also focuses on the approximate calculation of the annual petrol consumption of passenger cars and on the annual energy demand of electric cars. These data are further used to analyze the consequences of the presumed electrification in the energy, economic and environmental sectors as well as the requirements for the development of the charging infrastructure.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/79921
View/Open
PLNY_TEXT (2.350Mb)
POSUDEK (364.8Kb)
POSUDEK (349.9Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 12120 [185]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTInformační zdrojeAutorský zákonPodpora studiaJak psát VŠKPPodpora vědyHodnocení vědyOpen Access Aplikace V3S

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV