Zobrazit minimální záznam

Creation of marketing strategy of selected engineering company



dc.contributor.advisorKavan Michal
dc.contributor.authorMach Martin
dc.date.accessioned2019-02-20T10:49:09Z
dc.date.available2019-02-20T10:49:09Z
dc.date.issued2018-08-30
dc.identifierKOS-695599837905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/79890
dc.description.abstractBakalářská práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii společnosti Prodeco, a.s. Teoretická část práce zahrnuje výklad marketingu, jeho specifika na B2B trzích a vysvětluje provázanost marketingu s řízením podniku. Zároveň se věnuje metodám strategické analýzy marketingu, a to jak interní, tak externí. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku a komplexní analýzu jeho okolí, analýzu pomocí metody PEST a SWOT a finanční analýzu. Výsledky analýz jsou následně použity k návrhu budoucí strategie podniku.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis aims to propose a new marketing strategy of Prodeco, a.s. The theoretical part of the thesis includes an explanation of marketing, its specificities on B2B markets, and explains the interdependence of marketing with business management. At the same time it focuses on methods of strategic analysis of marketing, both internal and external. The practical part comprises of characteristics of the company and complex analysis of its surroundings, PEST and SWOT analysis and financial analysis. The results of the analyzes are then used for the proposition of the future business strategy.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketing,strategie,PEST analýza,SWOT analýza,Prodecocze
dc.subjectmarketing,strategy,PEST analysis,SWOT analysis,Prodecoeng
dc.titleTvorba marketingové strategie vybraného strojírenského podnikucze
dc.titleCreation of marketing strategy of selected engineering companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-04
dc.contributor.refereeVaniš Ladislav
theses.degree.disciplineTechnologie, materiály a ekonomika strojírenstvícze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeVýroba a ekonomika ve strojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam