Ekonomické vyhodnocení variant plánované přeložky silnice II/154 Třeboň
Economical assessment of planned relocation of the road II/154 Třeboň
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Potužák Jan
Vedoucí práce
Tomek Radan
Oponent práce
Hromada Eduard
Studijní obor
Management a ekonomika ve stavebnictvíStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení stavebnictvíObhájeno
2016-06-22Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá plánovanou přeložkou silnice II/154 Třeboň v Jihočeském Kraji. Nejprve práce představuje veřejné zakázky. Dále práce představuje úskalí výstavby v Chráněných krajinných oblastech a popisuje lokalitu ve které je daný projekt umístěn, což je CHKO Třeboňsko. Popis projektu je na základě studie proveditelnosti projektu "Přeložka silnice II/154 Třeboň". Dále byly překalkulovány ceny mostů, obsahující tento projekt, pomocí specializovaného programu pro odhad cen mostů. Závěrem bylo provedeno ekonomické porovnání pomocí multikriteriálního vyhodnocení a byla nalezena nejefektivnější varianta. This bachelor thesis focuses on assessment of planned relocation of the road II/154 Třeboň in Southern Bohemia. First of all, the thesis introduces the procedure of public procurement. Further, the thesis introduces the problems of building industry in Protected Landscape Areas and describes the location of the project?s future site, which actually is in the Protected Landscape Area Třeboňsko in its whole length as well. The description of the construction project is based on the project?s feasibility study ?The relocation of the road II/154 Třeboň?. Furthermore, the prices of bridges involved in the project were recalculated using the specialized software for bridges? price estimation. In conclusion, based on multi-criterial assessment and economical comparison, the most effective variant was identified.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11126 [536]