Sociální kompetence učitele na SOŠ
Social Competeces of a Teacher at Secondary Technical School
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Koukola Lukáš
Vedoucí práce
Vališová Alena
Oponent práce
Škrabal Milan
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce pojednává o sociálních kompetencích učitele na střední odborné škole, a to jak na poli teoretickém, tak i praktickém. V teoretické části jsou zmíněny a prozkoumány oblasti sociálních kompetencí učitele, a to včetně rozvoje, ale také osobnosti učitele, jeho sebe rozvíjení, sebereflexe, interakce i sociální percepce. Dále je zmíněno i klima třídy a tvořivost i inovace v práci učitele a v neposlední řadě interakce a komunikace s různými osobami. Pro praktickou část bylo využito dotazníkové šetření, jež si klade za cíl vyhodnotit a analyzovat výsledky šetření z hlediska sociálních kompetencí učitelů na SOŠ. This Bachelor's thesis deals with social competence of secondary technical school teachers - in theory, as well as in practice. In the theoretical-methodical part I present areas of social competence, such as the teacher's personality, personal development, self-reflection, interaction and social perception. I also look into the environment of a classroom, and, last but not least, into creativity, communication and innovation within this job. In the practical part of the thesis I use the survey research method with the intention to analyse and evaluate secondary technical school teachers' social competency.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1298]