Zobrazit minimální záznam

Analysis of Real ACAS Surveillance Parameters Using a Model



dc.contributor.advisorPleninger Stanislav
dc.contributor.authorNosek Jakub
dc.date.accessioned2018-06-20T05:20:16Z
dc.date.available2018-06-20T05:20:16Z
dc.date.issued2018-06-20
dc.identifierKOS-785101605905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/77356
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analýza reálných přehledových parametrů systému ACAS a poukázání na případné odchylky od hodnot uvedených technickými standardy. Z tohoto důvodu byla vytvořena počítačová simulace v prostředí MATLAB, díky níž je možné simulovat reálné situace ve vzdušném prostoru. Výstupy ze simulace jsou porovnány s reálnými ADS-B daty a dále analyzovány. Z tohoto důvodu jsou zvoleny parametry, které je možné modelovat a které přispívají k celkovému zatížení frekvenčního pásma 1030/1090 MHz. V závěru práce je navrženo několik změn přehledových algoritmů za účelem snížení zatížení používaného frekvenčního pásma.cze
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to analyze real ACAS surveillance parameters and find out whether the surveillance function of the system works according to technical standards. It uses a MATLAB simulation to simulate real air traffic situations. The output of the simulation is compared to real ADS-B data and further analyzed. Therefore it is focused on selected parameters which can be easily modeled and which contribute to the overall 1030/1090 MHz radio frequency saturation. In the last part of this thesis several amendments to the official ACAS surveillance algorithms, which would help lowering the radio frequency saturation, are suggested.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectACAS,sledování,hybridní sledování,ADS-B,simulacecze
dc.subjectACAS,surveillance,hybrid surveillance,ADS-B,simulationeng
dc.titleAnalýza reálných přehledových parametrů systému ACAS s využitím modelucze
dc.titleAnalysis of Real ACAS Surveillance Parameters Using a Modeleng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeLipták Tomáš
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam