Analýza reálných přehledových parametrů systému ACAS s využitím modelu
Analysis of Real ACAS Surveillance Parameters Using a Model
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Nosek Jakub
Vedoucí práce
Pleninger Stanislav
Oponent práce
Lipták Tomáš
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce je analýza reálných přehledových parametrů systému ACAS a poukázání na případné odchylky od hodnot uvedených technickými standardy. Z tohoto důvodu byla vytvořena počítačová simulace v prostředí MATLAB, díky níž je možné simulovat reálné situace ve vzdušném prostoru. Výstupy ze simulace jsou porovnány s reálnými ADS-B daty a dále analyzovány. Z tohoto důvodu jsou zvoleny parametry, které je možné modelovat a které přispívají k celkovému zatížení frekvenčního pásma 1030/1090 MHz. V závěru práce je navrženo několik změn přehledových algoritmů za účelem snížení zatížení používaného frekvenčního pásma. The aim of the thesis is to analyze real ACAS surveillance parameters and find out whether the surveillance function of the system works according to technical standards. It uses a MATLAB simulation to simulate real air traffic situations. The output of the simulation is compared to real ADS-B data and further analyzed. Therefore it is focused on selected parameters which can be easily modeled and which contribute to the overall 1030/1090 MHz radio frequency saturation. In the last part of this thesis several amendments to the official ACAS surveillance algorithms, which would help lowering the radio frequency saturation, are suggested.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [537]