Zobrazit minimální záznam

The Effect of Ageing on Selected Asphalt Binders



dc.contributor.advisorDunovský Jiří
dc.contributor.authorBlaščík Marek
dc.date.accessioned2018-06-19T22:06:57Z
dc.date.available2018-06-19T22:06:57Z
dc.date.issued2018-06-14
dc.identifierKOS-785101570805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/77189
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení dat naměřených na asfaltu s penetrací 50/70 mm. Byly zvoleny dvě typy modifikací, dohromady tedy tři typy zkušebních vzorků (nemodifikovaný asfalt, RET modifikace s PPA a kombinace RET + SBS a PPA modifikace) a každá z těchto modifikací byla podrobena různým typům stárnutí (nezestárlý asfalt, RTFO, RTFO3x, PAV a RTFO6x). Pro objasnění reologických vlastností těchto modifikací při různých typech stárnutí byly provedeny empirické (penetrace, bod měknutí, vratná a silová duktilita) i výkonostní (DSR a BBR měření) normované materiálové zkoušky. Práce je zaměřena na vyhodnocení vlastností pojiva při kombinaci RET a SBS modifikace. Dalším úkolem této práce je diskuse na téma, zda je možné nahradit PAV stárnutí třemi cykly RTFO.cze
dc.description.abstractThis paper discuss an evaluation of data measured on asphalt binder with penetration 50/70 at several states of ageing (non aged binder, RTFO, RTFO3x, PAV and RTFO6x). Different modified binders (base binder, RET and SBS + RET modification) were tested at each state of ageing. To determine the rheological properties of asphalt, performance tests (stiffness complex shear modulus measuring G*) and empirical tests (penetration test, ring and ball test, kinematic viscosity, force ductility and elastic recovery test) were performed. The thesis discusses the effect of combining RET and SBS modification with PPA, so it's evaluates each test performed for each type of modification and for each state of ageing. The paper also discusses the possibility to replace one cycle of PAV ageing with three cycles of RTFO, referred in this paper as RTFO3x.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectasfaltové pojivo,stárnutí asfaltu,RTFO,PAV,modifikace pojiva polymerycze
dc.subjectasphalt binder,asphalt ageing,RTFO,PAV,polymer bitumen modificationeng
dc.titleVliv stárnutí na vybraná asfaltová pojivacze
dc.titleThe Effect of Ageing on Selected Asphalt Binderseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2018-06-19
dc.contributor.refereeSkronka Gabriel
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních prostředkůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam