Zobrazit minimální záznam

Personal Marketing Mix



dc.contributor.advisorAndres Pavel
dc.contributor.authorVeitová Ida
dc.date.accessioned2018-06-19T22:01:03Z
dc.date.available2018-06-19T22:01:03Z
dc.date.issued2018-06-14
dc.identifierKOS-695600306205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76962
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je personální marketingový mix. Obecným cílem je popis obecných teoretických poznatků o personálním marketingovém mixu, popis vybraných nástrojů personálního marketingového mixu s ohledem na interní personální marketing. Další částí této bakalářské práce je analýza konkrétní společnosti a jejího interního personálního marketingového mixu. Za pomocí dotazníkového vyhodnocení budou zjištěny faktory, které ovlivňují spokojenost a nespokojenost zaměstnanců. Na základě zjištěných výsledků z vyhodnoceného dotazníku budou popsány návrhy na zlepšení pro danou společnost.cze
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is a personal marketing mix. The general aim is to describe the general theoretical knowledge about the personal marketing mix, a description of selected tools of personal marketing mix in line with internal personnel marketing. Another aim of this bachelor thesis is to analyze a company and its internal marketing mix. Through a questionnaire evaluation, a factory will be identified what affects the satisfaction and dissatisfaction of employees. On the basis of the results from the evaluated questionnaire, suggestions for improvement will be described.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketingový mix,personalistika,přijímání zaměstnanců,motivace,odměňování zaměstnanců,marketingové nástroje,produkt,cena,místo,propagacecze
dc.subjectPersonal Marketing Mix,Human Resources,Recruitment,Motivation,Rewarding Employees,Marketing Tool,Product,Price,Place,Promotioneng
dc.titlePersonální marketingový mixcze
dc.titlePersonal Marketing Mixeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-19
dc.contributor.refereeŠikýř Martin
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam