ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personální marketingový mix

Personal Marketing Mix

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Veitová Ida
Vedoucí práce
Andres Pavel
Oponent práce
Šikýř Martin
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicích
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studií
Obhájeno
2018-06-19



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tématem bakalářské práce je personální marketingový mix. Obecným cílem je popis obecných teoretických poznatků o personálním marketingovém mixu, popis vybraných nástrojů personálního marketingového mixu s ohledem na interní personální marketing. Další částí této bakalářské práce je analýza konkrétní společnosti a jejího interního personálního marketingového mixu. Za pomocí dotazníkového vyhodnocení budou zjištěny faktory, které ovlivňují spokojenost a nespokojenost zaměstnanců. Na základě zjištěných výsledků z vyhodnoceného dotazníku budou popsány návrhy na zlepšení pro danou společnost.
 
The topic of the bachelor thesis is a personal marketing mix. The general aim is to describe the general theoretical knowledge about the personal marketing mix, a description of selected tools of personal marketing mix in line with internal personnel marketing. Another aim of this bachelor thesis is to analyze a company and its internal marketing mix. Through a questionnaire evaluation, a factory will be identified what affects the satisfaction and dissatisfaction of employees. On the basis of the results from the evaluated questionnaire, suggestions for improvement will be described.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76962
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.740Mb)
PRILOHA (1.021Mb)
POSUDEK (439.9Kb)
POSUDEK (217.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1278]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV