Zobrazit minimální záznam

Marketing Mixture of a Specific Enterprise



dc.contributor.advisorJohnová Radka
dc.contributor.authorŠlechta Adam
dc.date.accessioned2018-06-19T22:00:05Z
dc.date.available2018-06-19T22:00:05Z
dc.date.issued2018-06-15
dc.identifierKOS-695600129805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76931
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce "Marketingový mix konkrétního podniku" je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a popisuje jeho nástroje. Praktická část je zaměřena na zhodnocení konkrétního marketingového mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat dosavadní marketingový mix firmy Synthomer a. s., na základě získaných podkladů navrhnout změny marketingového mixu, které povedou k optimalizaci.cze
dc.description.abstractThe subject of the bachelor thesis "Marketing mix of a specific enterprise" is the analysis and the description of the current marketing mix of the company Synthomer Ltd. The theoretical part characterizes the levels of the marketing mix with a focus on model "4P" and describes its tools. The practical part deals with the evaluation of the particular marketing mix. The aim of the thesis is to analyze the existing marketing mix of the company Synthomer Ltd., and based on the obtained materials to propose changes in the marketing mix that will lead to the optimization.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingový mix,produkt,cena,propagace,komunikační mix,distribucecze
dc.subjectMarketing mix,product,price,promotion,communication mix,placeeng
dc.titleMarketingový mix konkrétního podnikucze
dc.titleMarketing Mixture of a Specific Enterpriseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeBenešová Kateřina
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam